Ontwikkel een onderscheidende campagne waarmee het autodealer kanaal eenvoudig haar tweede hands autopark, in een private leaseconstructie kan aanbieden.
We hebben de doelgroep ingedeeld naar de archetypen van ‘de Levenslustige’ en ‘de Hartelijke’. Dynamiek en beweging moest hierbij de uitstraling zijn, verrassen en humor helpen hierbij. Wij hebben gekozen om de beleving en plezier van het individu zonder de auto (of de scooter) zelf te laten zien maar, door houding van de persoon, wel te suggereren.
Met de slogan “Meer toeters en bellen voor hetzelfde geld” kan de autodealer haar marketing inrichten op de voordelen van een occasion lease ten opzichte van een nieuwe auto lease.
Niet vies van hard werken? Wij ook niet!
Creatie gaat bij ons in teamverband. Het is een samenwerking van ons met de opdrachtgever; co-creatie noemen we dit.
Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wil je kennis maken met ons co-creatieteam of heb je een andere vraag? Laat dan je gegevens achter.