TEDx Rotterdam

Marketing & Communicatie strategie

TEDxRotterdam is de lokale editie van de Amerikaanse TED-conferenties die onder licentie georganiseerd wordt, voor het eerst in 2009. Reclamebureau 390 is officieel partner van TEDxRotterdam en specifiek verantwoordelijk voor de marketing communicatie van de events. 

De website is het verbindingspunt van de vele social media activiteiten. Er is met het Marcom team van TEDxRotterdam, een contentkalender opgesteld waarin gemiddeld drie keer per week over de verschillende platformen, uitingen staan ingepland. Hiernaast verbinden wij ons met andere Rotterdamse social media netwerken. Met deze aanpak realiseren wij met weinig kosten een uitzonderlijk hoog bereik.

 

 

 

De vormgeving is gebonden aan internationale richtlijnen echter lokaal ingevuld waarbij Anthony van de Vijver binnen ons team tekende voor de vormgeving van een en ander.

Niet vies van hard werken?
Wij ook niet!

Creatie gaat bij ons in teamverband.
Het is een samenwerking van ons met de
opdrachtgever; co-creatie noemen we dit.

Geïnspireerd?

Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier

Sparren?

Wil je kennis maken met onze co-creatieteam of heb je een andere vraag? Laat dan je gegevens achter.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geïnspireerd?

Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier (1)

Kom eens langs!

Boompjes 390
3011 XZ Rotterdam

Meer weten maar even makkelijk?

Bel dan met Edwin den Ouden
010 760 32 50
... of mail naar
edwin@bureau390.nl

Geavanceerde cookie instellingen

Reclamebureau 390 maakt gebruik van cookies. Klik op instellingen voor meer informatie.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen