Welke positie moet je als bedrijf, in het brein van je opdrachtgevers of klant, innemen om een voorkeurspositie te krijgen? Laat je voldoende toegevoegde waarde zien waarmee je voorkeur krijgt ten opzichte van de andere aanbieders? Heb je wel in beeld en boodschap dus voldoende onderscheidend vermogen? Het ontwikkelen van de strategie die antwoorden hierop geeft, is ons vak en daar ligt dan ook onze passie. Daag ons maar uit.
Het is bij het uitstippelen van een strategie vooral belangrijk om te weten wie de doelgroep is en wat zij zoekt, denkt, voelt, hoort en leest. Dat is tenslotte de groep waar het allemaal om draait. In de huid kruipen van en in een taal en vorm communiceren die hen het meest aanspreekt. Daar gaat het om.
De juiste doelgroep aanspreken met een mix aan middelen en media. Het is de uitdaging om een goede balans te vinden tussen printmedia als flyers, brochures en digitale media als de website en de social media kanalen. Alles werkt met alles samen en het is de kunst om niet te dupliceren maar te completeren.
Met een online strategie en een slimme contentkalender, haal je meer uit je online aanwezigheid. De vraag daarbij is welke kanalen moeten er wanneer en hoe worden ingezet? De mogelijkheden zijn immers oneindig en het is de kunst hieruit de juiste te kiezen: Google Ads, banners, e-mailings, blogs, nieuwsbrieven of social media (Facebook, LinkedIn, Pinterest en al die anderen). Laat de keuze gerust aan ons team over, wij komen met een online strategie of campagne die werkt!
Reclamebureau 390 maakt gebruik van cookies. Klik op instellingen voor meer informatie.
Privacyverklaring | Sluiten