Als je niet vraagt wat je wilt krijg je wat anders. Hoe simpel kan het zijn? We zien maar al te vaak dat we een website moeten maken zonder dat deze ‘call-to-action’ vraag is ingebouwd. Zeg maar, het lege verlanglijstje. Want daar kan de Sint niks mee. Het gaat natuurlijk om ‘contact’. Zo mooi mogelijk met strik en al verpakt. Bijvoorbeeld een download van een whitepaper, inschrijven op een nieuwsbrief en liefst: ‘Bel mij voor meer informatie’. Wil je weten wat ons advies is? Als je dit wilt en je weet dan ook dat het gemiddelde websitebezoek heel vluchtig is … wees dan vooral helder in wat je wilt.
Voor Geelhoed Engineering hebben wij een website gebouwd waarin het presenteren van de projecten de visitekaartjes van het bedrijf zijn. Totaal zes branches met elke soms meer dan tien projecten. Deze brancheverdeling is van belang om eenvoudig keywords te kunnen plaatsen zodat Google zoekers snel naar de juiste pagina geleid worden. Nog belangrijker, we laten hier de ‘call-to-action’ zien. Na een aantal seconden popt er een vraag op, bescheiden, klein en makkelijk weg te klikken. Bekijk hier ons werk voor Geelhoed Engineering.
Niet vies van hard werken? Wij ook niet!
Creatie gaat bij ons in teamverband. Het is een samenwerking van ons met de opdrachtgever; co-creatie noemen we dit.
Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wil je kennis maken met ons co-creatieteam of heb je een andere vraag? Laat dan je gegevens achter.