Dutch Fresh Port

Huisstijl & identiteit, Website vormgeving & ontwikkeling

Dutch Fresh Port maakt de komende jaren een ingrijpende groei en ontwikkeling door. Van een traditionele AGF-keten ontwikkelt dit bedrijventerrein zich tot een moderne Agri-Vers-Food Value (AVF) Cycle. De uitbreiding met Nieuw Reijerwaard, een voormalig agrarisch en glastuinbouw gebied van ruim 90 hectare, verlangde een huisstijl die breedte van de ontwikkeling kon weergeven. 

Dit uit zich in een frisse benadering waarin helder en duidelijk de doelgroep, uitsluitend groente- en fruitgericht, zich laat aanspreken. Van projectbord tot visitekaartje, van website tot documentatie.

De volgende fase is met trots en het bevlogen ondernemerschap van de recent gevestigde bedrijven, hier nieuwe organisaties mee te werven. Een testimonial-achtige aanpak waarbij de ondernemers als ambassadeurs fungeren.

De uitdaging is om consistent het ondernemerschap in alle uitingen te laten zien en waarbij het kavelaanbod, waar het toch uiteindelijk om gaat, als secundaire boodschap in beeld te blijven houden.

Niet vies van hard werken?
Wij ook niet!

Creatie gaat bij ons in teamverband.
Het is een samenwerking van ons met de
opdrachtgever; co-creatie noemen we dit.

Geïnspireerd?

Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier

Sparren?

Wil je kennis maken met ons co-creatieteam of heb je een andere vraag? Laat dan je gegevens achter.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Geïnspireerd?

Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier (1)

Kom eens langs!

Boompjes 390
3011 XZ Rotterdam

Meer weten maar even makkelijk?

Bel dan met Edwin den Ouden
010 760 32 50
... of mail naar
edwin@bureau390.nl

Geavanceerde cookie instellingen

Reclamebureau 390 maakt gebruik van cookies. Klik op instellingen voor meer informatie.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen