De Zoetermeerse wijk Palenstein ondergaat aankomende jaren een ware metamorfose. Vijf galerijflats maken plaats voor lagere nieuwbouw, een mooie brede singel door de wijk en veel groen. Palenstein wordt een plek voor iedereen.
Opdracht was een positionering te creëren dat het huidige beeld van de achterstandswijk waar je liever niet wilt wonen, om te buigen naar een beeld dat Palenstein een wijk is vol ontwikkelingen en waar alle voorzieningen in de buurt te vinden zijn. Zoetermeer is al 10 jaar bezig met renovatie en wijkvernieuwing. Palenstein zal een moderne en nieuwe levendige wijk worden waar altijd veel te doen is.
Het hoekige grondplan van de bouwontwikkeling met daarbij een centrale ligging tussen de vele voorzieningen, is uitgangspunt van het logobeeld en de positionering geworden.
Hiermee is een geheel eigen gezicht gecreëerd dat zich eenvoudig laat inpassen in alle communicatiemiddelen. De pay off ‘Alles om de hoek’ haakt zowel direct – de hoekige vorm van het grondplan – als indirect, in op de vele voorzieningen die op loopafstand te vinden zijn.
Reclamebureau 390 maakt gebruik van cookies. Klik op instellingen voor meer informatie.
Privacyverklaring | Sluiten